بلاگ پابجی آی آر, پابجی مگ - آموزش پابجی

قسمت دوم ترفند ها و نکات پابجی موبایل

ترفندهای پابجی موبایل:

سلام به پابجی پلیرهای خستگی ناپذیر! با قسمت دوم ترفندهای پابجی موبایل در خدمت شما هستیم. اگه میخوای یه پلیر حرفه ای بشی این پست رو از دست نده!

بهترین ترفند های پابجی موبایل در سایت پابجی آی‌آر

رودخونه‌ها امن نیستن! *ترفندهای پابجی موبایل رو جدی بگیر*

گاهی اوقات ممکنه که بخواین برای عبور از یک منطقه یا دور زدن انمی ها ازعرض یک رود یا دریاچه گذر کنید، پیشنهاد ما به شما اینه که اینکار رو نکنید! این حرک میتونه شما به یک طعمه ساده برای انمی تبدیل کنه. وقتی که دشمن شما رو ببینه شما راهی جز فرار به زیر آب ندارید اما باید بدونید که این کار زیاد جواب نمیده. پس تا جایی که میتونید عرض رودخونه ها و دریاچه رو به عنوان میانبر انتخاب نکنید.

استفاده از ایر دراپ فراموش نشه!

این مورد یکی از مهم ترین موارد ترفندهای پابجی موبایل هست پس با دقت توجه داشته باشید.

بعد از گذشتن یک تایم کوتاه از بازی، جعبه های مهمات و تجهیزات کمیاب روی زمین میشینن و پلیرها رو به سمت خودشون میکشونن. اشتباه بزرگ پلیر توی این موقعیت که ممکنه منجر به باخت کل تیم بشه، اونجاست که تنهایی و یک تنه به سمت ایر دراپ بره. البته ممکنه که بتونید محتویات جعبه رو بردارید و فرار کنید، ولی پیشنهاد پابجی آی آر به شما اینه که سیف ترین راه رو برای اینکار انتخاب کنید.

 بهتره که توی فاصله ی مناسب از جعبه کمین کنید و وقتی پلیرها برای برداشتن جعبه هجوم آوردن نابودشون کنید و دوسر برد بشید! اینجوری هم به مهمات مورد نظر خودتون دسترسی پیدا میکنید هم به مهمات حریفی که از پا درآوردینش!

لباس مناسب بپوش!

یکی از نکات مهمی که معمولا پلیرها زیاد جدی نمیگیرنش انتخاب لباس مناسبه! توی ترفندهای پابجی انتخاب لباس مناسب تاثیر گذاری زیادی توی نحوه پلی شما داره.

پابجی موبایل به شما قابلیت شخصی سازی کارکترها رو میده. شخصی سازی لباس باید طبق نقشه ی بازی باشه وگرنه ممکنه کاملا به ضرر شما تموم بشه! برای مثال اگر اگه شما از یک لباس تمام رنگی توی یک مپ سفید استفاده کنید خیلی زود طعمه‌ی رقباتون میشین.

این موضوع از لباس های مخصوص استتار در ایردراپ های بازی هم مشخصه. برای اینکه بتونید برای هر مپ لباس مناسب داشته باشین پیشنهاد ما به شما اینه که چندین دست لباس به صورت پیشفرض آماده کنین و متناسب با هر مپ ازشون استفاده کنید.

بهترین آیتم ها رو انتخاب کن!

خب، شما فرود اومدین و مکان مناسب بازی رو انتخاب کردین. حالا نوبت جمع آوری آیتم ها و اسلحه‌هاست!

پابجی آی آر به شما پیشنهاد میکنه برای اینکه در طول بازی به مشکل نخورید همون اول بازی هر اسلحه‌ای که دیدین رو بردارین و بعدش برین سراغ جستجوی سلاح‌های دیگه.

شما در طی بازی دوتا اسلحه اصلی و یک اسلحه کمری میتونین انتخاب کنین. اسلحه کمری کاربردی ترین سلاح در شرایط ضروریه. مثلا وقتی که یک اسلحه اسنایپر دارین و دشمن خیلی به شما نزدیکه این اسلحه نمیتونه به شما کمکی بکنه  و بهترین کار اینه که به سرعت یک اسلحه کمری انتخاب کنین.

یادتون نره که در کنار اسلحه ها همیشه جلیقه و کلاه هم همراهتون باشه. آیتم های سلامتی و انرژی‌زا هم از موارد ضروری و مهمی هستن که فراموش کردنشون کار رو برای رقباتون راحت میکنه! از نارنجک ها و نارنج های دودزا هم غافل نشید چون در اواخرمسابقه به کارتون میان.

امیدوارم قسمت دوم ترفندهای پابجی موبایل بدردتون بخوره و بتونین با رعایت کردنشون کلی پیشرفت کنین، توی پابجی آی آر هنوز کلی آموزش دیگه داریم که میتونین با عضویت در سایت‌ما این آموزش‌هارو دنبال کنید و ازشون استفاده کنید.

 میتونید برای اینکه این آموزش هارو بصورت تصویری ببینید به راحتی وارد اینستاگرام ما بشید و کلی آموزش خفن ببینید و همچنین از گیم پلی های آموزشی فردی کیلر هم لذت ببرید.
feredikiller

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *