بلاگ پابجی آی آر, پابجی مگ - آموزش پابجی

یوسی پابجی چیست؟

یوسی پابجی چیه ؟

سلام به رفقای خستگی ناپذیر خودم ! در  این مطلب قصد داریم برای بازیکن‌هایی که درباره یوسی پابجی اطلاعی ندارند توضیح بدیم که یوسی پابجی چیه و چه کاربردی داره:

یوسی پابجی چیه

یوسی ارز رایج بازی پابجی موبایل هستش و می‌تونید با آن هر چیزی که در فروشگاه وجود داره رو برای خود تهیه کنید.(یوسی پابجی)

به همین دلیل خرید یوسی بازی پابجی موبایل بسیار اهمیت داره. همچنین باید توجه داشت که یوسی پابجی ارزان هم موجود است و بهتر است مراقب هزینه‌هایتان باشید. دلار پابجی موبایل پول داخل بازی پابجی موبایل میباشد، که از طریق قسمت استور این بازی قابل مشاهده است. شما با خرید این واحد پول درون بازی میتوانید آن را برای (باز کردن صندوق ها، خرید اسکین اسلحه ها، خرید لباس ها، آیتم ها و…) خرج کنید.

خرید پول پابجی در بین کاربرهای ایرانی این بازی بسیار مرسومه و باید یادتون باشه پول درون بازی یا همون دلار بازی پابجی موبایل با عنوان یوسی پایجی شناخته می‌شه و شما می‌تونید با خرید بسته های یوسی، به خرید لباس پابجی، خرید ست لباس یا خرید پک لباس پابجی و خرید آیتم پابجی بپردازید و از جنگ با دوستان و دشمنانتان لذت ببرید.

با توضیحاتی که مطرح شد شما الان دقیقا میدونید یوسی پابجی چه و چرا ازش استفاده میکنیم، ما توی پابجی آی آر بهترین، ارزان ترین و پر استفاده ترین یوسی های پابجی موبایل رو داریم و میتونیم در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال کنیم، فقط کافیه توی سایت ما ثبت نام کنید و ثبت سفارش داشته باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تیم پشتیبانی ما هر مقدار یوسی گه خریداری کرده باشید رو براتون ارسال کنه و شما از بازی لذت بیشتری ببرید.

آموزش پابجی موبایلچطور از داخل ایران یوسی بخریم؟

همونطور که می دونید کشور ایران سال هاست درگیر محدودیت های مالی و تحریم هست که باعث شده ارتباط بانکی ما ایرانیان با سایر درگاه های بین المللی کاملا قطع بشه. در این بین بسیاری از بازی ها و نرم افزارهایی که سازندگان آن ها در کشورهای خارجی وجود دارند، از درگاه های بین المللی برای پرداختی های مربوط به خرید امکانات استفاده کرده و از این رو چون ایرانیان نمی توانند پرداخت های خارجی انجام دهند، پس عملا به بسیاری از این امکانات نیز دسترسی ندارند.

یکی از بازی های محبوب و جذاب موبایلی که از زمان ورود به مارکت بازی های موبایلی جزو صدرنشین های این حوزه به شمار می رود بازی پابجی موبایل است. شما برای خرید پول پابجی یا همان یوسی پابجی در ایران نیاز به کارت های بانکی بین المللی دارید.

از آن جایی که بسیاری از هموطنان ما از این امکان بی بهره اند، ما تصمیم گرفتیم در سایت پابجی آی آر اقدام به ارائه خدمات مربوط به خرید یوسی پابجی با استفاده از پول ملی ایران نماییم. بنابراین اگر شما هم جزو افراد ساکن ایران هستید که قصد خرید یوسی پابجی دارید، تیم پابجی آی آر در این سایت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

 میتونید برای اینکه این آموزش هارو بصورت تصویری ببینید به راحتی وارد اینستاگرام ما بشید و کلی آموزش خفن ببینید و همچنین از گیم پلی های آموزشی فردی کیلر هم لذت ببرید.

feredikiller

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *