بلاگ پابجی آی آر, پابجی مگ - آموزش پابجی

ویژگی‌های آپدیت پابجی موبایل

از اولین ویژگی های این آپدیت میشه به زمانی اشاره کرد که چه یارتون و یا حریفتون به اصطلاح ناک (knocked) شده میتونید اون رو روی دوشتون بذارید و جا به جا کنید که یه قابلیت منحصر به فرد و پرکاربرد برای پابجی موبایل به حساب میاد.
البته زمانی که این کار رو انجام میدین از سرعتتون هم کم میشه که منطقی به نظر میرسه.

مود جدید که به پابجی قرار اضافه بشه اینه که یک یا چند کشتی(هنوز اطلاعات کاملی نداریم) دور تا دور مپ(map) بازی در حال چرخش هستن و کنار اِسکله هایی که داخل مپ هستن توقف میکنن و بعد دوباره به حرکتشون ادامه میدن.

حالا میگین این کشتی ها برای چی به وجود اومدن؟

این کشتی ها پر از لوت هستن و با وارد شدن بهشون میتونین لوت زیادی انجام بدین، همچنین داخل این مود یه تانکی هایی اضافه شده که ظاهری نسبتا فانتزی دارن که شما میتونید سوار بشین از گلوله های بینهایت اون که سنگ هایی هستن که بعد از برخورد به زمین و یا هر چیز دیگه ای منفجر میشن استفاده کنید.

همچنین ویژگی بعدی این مود اضافه شدن

هر بازی که شما میتونین به اونجا برین و از وسیله های این شهر بازی استفاده کنید.

قابلیت بعدی یه چتری هست که زمانی که ایردراپ یا هواپیما در حال حرکت هستن شما میتونید اون رو باز کنید که با باز شدن و وصل شدن به هواپیما شما روی خطی که هواپیما حرکت میکنه حرکت میکنید.

هنوز اضافه شدن این مود قطعی نشده و فقط نسخته بتا ارائه شده.

در پابجی آی آر سعی داریم تمامی اخبار بروز رو برای شما پوشش بدیم و همه آموزش های لازم برای بازی پابجی موبایل رو قرار میدیم، در ضمن توی پابجی آی آره به راحتی و با بهترین قیمت ها میتونید یوسی پابجی، الایت و سی پی کالاف دیوتی بخرید و از بازی لذت ببرید.


راستی این رو هم بگم در کنار آموزش ها و ترفند هایی که توی پابجی آی آر ارائه میشه اینجا توی پابجی آی آر ارزان ترین و به صرفه ترین یوسی های پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی موبایل هم تهیه کنید ازشون توی بازی ها استفاده کنید٫ لیست تخفیف های امروز ما پایین صفحه هست میتونید به راحتی سفارش بدید و احراز هویت کنید

 
 میتونید برای اینکه این آموزش هارو بصورت تصویری ببینید به راحتی وارد اینستاگرام ما بشید و کلی آموزش خفن ببینید و همچنین از گیم پلی های آموزشی فردی کیلر هم لذت ببرید.

feredikiller


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *