بلاگ پابجی آی آر, پابجی مگ - آموزش پابجی

یوسی پابجی موبایل

یوسی ارز رایج بازیست و می‌‌توانید با آن هر چیزی که در فروشگاه بازی وجود دارد را برای خودتان تهیه کنید و به همین دلیل خرید یوسی پابجی موبایل بسیار مورد اهمیت می باشد. بازی پابجی که از واژه PlayerUnknown’s Battlegrounds است، یک بازی به سبک بتل رویال با ویژگی Multiplayer چند نفره می‌باشد که شرکت طراح بازی آن حال حاضر در کره جنوبی زندگی می‌کند. تقریبا 2 سال از عمر این بازی می‌گذرد که شاهد پذیرش این بازی از سوی تمام گیمرهای حرفه‌ای جهان بوده‌ایم. به گفته بسیاری از گیمرهای دنیا، بازی بابجی موبایل آنان را یاد CS و Modern Warfare می‌اندازد که نسخه موبایلش آنقدر خوب طراحی شده که اغلب افراد به پلتفرم موبایل بازی PUBG علاقه زیادتری نشان داده‌اند. ممکن است شما هم به این بازی علاقمند شده و به دنبال خرید و قیمت یوسی باشید؛ پس با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با یوسی پابجی موبایل در اختیارتان قرار بدهیم.

اگر شما تعداد یوسی کافی برای شرکت در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال پس را دارید، پس می‌توانید به راحتی در این رقابت‌ها شرکت کنید؛ اما اگر این مقدار یوسی را نداشتید، می‌توانید با مراجعه به سایت ما جهت خرید یوسی این بازی فورا اقدام کنید.

همانطور که در بالا مشاهده کردیم، یوسی تاثیر بسیار زیادی در بازی پابجی موبایل دارد؛ به همین دلیل اکثر بازیکنان در تلاش‌اند تا بتوانند یوسی بازی‌ پابجی‌ موبایل را خریداری کنند که سطح بازی خود را نسبت به سایر رقبا ارتقا بدهند. اما این نکته را خاطر نشان کنم مطمئن‌ترین راه که شما می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن یوسی بازی را بدست بیاورید، خرید آن از وب سایت پابجی آی آر می‌باشد.

67385pubg-mobile0uc.jpg (600×600)

منظور از یوسی پابجی چیست؟

همانطور که گفته شد یوسی ارز رایج بازیست و می‌‌توانید با آن هر چیزی که در فروشگاه بازی وجود دارد را برای خودتان تهیه کنید. همچنین باید توجه داشت که یوسی پابجی ارزان هم وجود دارد؛ پس بهتر است مراقب هزینه‌ هایتان باشید. دلار پابجی موبایل، پول داخل بازی پابجی موبایل می‌باشد که از طریق بخش استور این بازی قابل مشاهده است. شما با خرید این واحد پول درون بازی می‌توانید آن را برای باز کردن صندوق‌ها، خرید اسکین اسلحه‌ها، خرید لباس‌ها، آیتم‌ها و… خرج کنید. خرید پول پابجی در بین کاربران ایرانی این بازی بسیار مرسوم می‌باشد و باید بخاطر داشته باشید که پول درون بازی یا همان دلار بازی پابجی موبایل با عنوان یوسی پایجی (UC PUBG)  شناخته می‌شود که شما قادرید با خرید بسته های یو سی در سایت ما، به خرید ست لباس یا خرید پک لباس پابجی، خرید لباس پابجی، خرید آیتم پابجی بپردازید و از جنگ با دشمنان و دوستانتان لذت ببرید.

آیا خرید uc پابجی از ایران امکان پذیر می‌باشد؟

همان‌طور که می‌دانید کشور ایران سال‌ها است که درگیر محدودیت‌های مالی می‌باشد و باعث شده ارتباط بانکی ایرانیان با سایر درگاه‌های بین المللی کاملا قطع بشود. در این بین بسیاری از بازی‌ها و نرم افزارهایی که سازندگان آن در کشورهای خارجی وجود دارند، از درگاه‌های بین المللی، جهت پرداختی‌های مربوط به خرید امکانات بازی استفاده کرده و از این رو چون ایرانیان نمی‌توانند پرداخت‌های خارجی انجام بدهند، پس عملا به بسیاری از این امکانات هم دسترسی ندارند.

یکی از بازی های محبوب و جذاب موبایلی که از زمان ورود به مارکت بازی‌های موبایلی جزو صدرنشین‌های این حوزه به شمار می‌رود بازی پابجی موبایل می‌باشد. شما برای خرید پول پابجی یا همان یوسی پابجی موبایل در ایران نیاز به کارت‌های بانکی بین المللی دارید. از آنجایی که بسیاری از هموطنان‌مان از این امکان بی بهره مانده‌اند، ما تصمیم گرفتیم در سایتمان اقدام به ارائه خدمات مربوط به خرید یوسی پابجی با استفاده از پول ملی ایران کنیم. بنابراین اگر شما هم جزو افراد ساکن ایران هستید و قصد خرید یوسی پابجی دارید، تیم ما در این سایت، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

برای خرید یوسی پابجی چه اقداماتی لازم است؟

ممکن است این سوال برای بسیاری از گیمیرهای عادی به وجود بیاید که آیا برای خرید یوسی لازم می‌باشد که اطلاعات کامل اکانت بازی را در اختیار فروشگاه مورد نظر قرار بدهند یا نه؟ متاسفانه بسیاری از بازیکنان نگران این موضوع‌اند که اکانت بازی آن‌ها هک بشود و تمامی زحماتی که تا به امروز برای بازی خود کشیده‌اند به یک باره از بین برود؛ اما لازم نیست که به هیچ وجه نگران شوید!

در پاسخ به این سوال باید بگویم که برای خرید یوسی از فروشگاه ما نیازی نمی‌باشد که شما اطلاعات کامل خود را در اختیار ما قرار بدهید؛ تنها کافی است آیدی و اسم خود را وارد کرده تا خرید شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام بشود و در نهایت شما می‌توانید با مراجعه به صفحه ما آموزش خرید یوسی از فروشگاهمان را مشاهده کنید.

لذت بازی پابجی با خرید یوسی پابجی موبایل

احتمالا بازی‌های زیادی را دنبال کرده‌اید که در میانه‌های بازی نیازمند پرداخت دلار یا یورو برای به دست آوردن امکانات اضافی شده‌اید و نبود کارت اعتباری، ویزا و یا مسترکارت باعث شده که آن طور که شاید و باید از بازی لذت نبرید. حال آن که در باقی کشورها کاربران اینترنتی با خیالی آسوده پرداخت‌های خود را انجام می‌دهند و نهایت لذت را از بازی مورد علاقشان می‌برند.

بازی پابجی در ایران از محبوبیت ویژه‌ای در بین جوانان و نوجوان برخوردار است. بعید می‌باشد که بازی ‌پابجی و خرید یوسی‌های آن به گوش گیمرهای حرفه‌ای به خصوص گیمرهای موبایل نرسیده باشد. البته در فروشگاه ما یعنی پابجی آی آر می‌توانید همانند دیگر کاربران جهان، یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی موبایل مورد نیاز خود را تهیه نمایید و بازی پابجیِ مهیج و مورد علاقه خود را با داشتن یوسی، با نهایت جذابیت دنبال و بازی کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه کامل فضای بازی حتما یوسی بازی را بخرید.

29978pubg-3.png (1120×630)

مهم ترین مسئله در بازی پابجی چیست؟

هیچ چیزی در این بازی به اندازه خرید یوسی پابجی که به اسم‌های دیگر مانند خرید یوسی، خرید UC، خرید دلار پابجی، خرید یوسی پاپجی موبایل ارزان، خرید پول پابجی و خرید پول پابجی ارزان قیمت مشهور می‌باشد، وجود ندارد. خرید پول پابجی زمانی اهمیتش را به نمایش می‌گذارد که کاربران اگر اعتیاد ویژه‌ای به این برنامه داشته باشند، برای رفتن به مراحل بعدی حتماً بایستی اقدام به خرید دلار پابجی یا UC پابجی کنند.

خرید یوسی پابجی موبایل و تحویل فوری

بسیار از گیمرهایی که اقدام به انجام بازی های موبایلی مانند پابجی می‌کنند، برای خرید و دسترسی به آیتم‌های پولی علاوه بر دغدغه مالی و پرداختی، مشکل زمانی هم دارند. به طوری که این افراد همیشه نگران این می‌باشد که یوسی پابجی‌ای که خریداری کرده‌اند چه زمانی به حساب آن‌ها انتقال می یابد. چه بسا سایت‌های بی کیفیت و نامعتبری که برای ارائه خدمات به مشتریان که سرمایه‌های اصلی یک فروشگاه می‌باشند، عنصر زمان را به کلی فراموش کرده و با تاخیر زیاد سفارشات را پردازش و انجام می‌دهند.

ما مفتخریم که اعلام کنیم در سایت پابجی آی آر علاوه بر قیمت‌های منصفانه و به روز، تمام خدمات و محصولاتی که برای فروش گذاشته شده در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن پردازش و به مشتریان ارائه می‌شود.

خرید یوسی پابجی بدون پرداخت هزینه واسط

یکی از دلایلی که خرید یوسی پابجی را برای بسیاری از کاربران بیش از حد تصور آن‌ها هزینه‌بر می‌کند، وجود واسطه‌هایی است که در فرآیند خرید یوسی پابجی دخیل‌ هستند. این واسطه‌ها اغلب وظیفه انجام کارهای مربوط به درگاه و پرداخت را انجام داده و در ازای آن پولی را از کارفرما می‌گیرند. در سایت پابجی آی آر، تمام این واسطه‌ها حذف شده و شما برای خرید یوسی پابجی دیگر نیازی به پرداخت هزینه واسط را نخواهید داشت. از این‌رو با استفاده از سرویس‌های سایت ما می‌توانید در بخش زیادی از هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و علاوه بر این از خدمات عالی پس از فروش ما نیز بهره‌مند بشوید.

8961uc-pubg-min-1-400x400.jpg (400×400)

شما با خرید این مدل محصولات میتوانید بعنوان مثال یوسی خود را درون برنامه خرج کرده و از بازی لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که این بازی به حدی جذاب است که شما بصورت رایگان هم میتوانید از امکانات آن لذت ببرید.

راستی حتما به اینستاگرام ما هم سر بزنید و با فالو کردن از آموزشهای ویژه ما بهره‌مند بشید :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *